Gå och lägga sig och ta tag i livet imorgon?

Funderar på att gå och sussa kudden, men jag kommer inte somna. Sov alldeles för lite i natt och för länge idag, så då kommer jag inte somna på ett bra tag. Och jag hoppas verkligen på att min lilla hosta har givit sig inatt, men det tror jag inte men man kan ju alltid hoppas. Har kollat på tv och pluggat lite svenska, men det där med svenskan blev det inte mycket med. Jag kan inte förstå vad fan jag håller på med? ska det vara så jävla svårt att sätta sig ner och PLUGGA, det skär nästan i örat när jag skriver det där ordet, PLUGGA. Det är det värsta jag vet. Jag vet faktiskt inte när jag ska ta tag i mitt liv.. jag samlar bara på mig mer och mer saker. Och struntar i att göra allt.. Vad är det för fasoner? Jag kan inte säga när jag ska ta tag i allt: Skola,Träning, Städning,Tvätt.. Nej nu får det vara nog. Men om jag nu sitter och klagar över det varför gör jag ingenting åt det? Orken har jag tappat bort TOTALT. Jag lovar att jag ska berätta den dagen jag har hittat den.

Jag och Albin har varit ute och kört runt gården, vi har fickparkerat och parkerat vanligt i trånga utrymmen, gick kanon. Det är lite roligare att köra när man är två, och inte bara att jag ska sitta och köra runt själv hela tiden eftersom det inte är någon som har tid att köra med mig ute på vägen. Albin är den enda som har tid att "köra med mig" haha, jag kan mycket själv, men han är duktigare än mig med allt det där, så det är bra. Vi övade dragläge och så också. Gick kanon. Roligt var det också.

Får se om jag orkar skolan imorgon men det hoppas jag på, missar ju bara en massa om man är borta. Vi har säkert fått hundra fler saker att göra nu bara på den dagen som jag var borta.

Jag fick mail idag om jobb på Karl-Johangården, och jag har fått jobbet :) GREAT!!!!! Men hon skulle höra av sig om närr jag ska jobba och så, men jag antar att det är den första perioden. Så har jag lite tid efter det att göra skojjiga saker. Längtar så mycket till sommaren, då är det ingen skola och inga läxor, även om jag kommer ha arbeten kvar att göra tills jag är 40 så är det endå sommar då. Då är det bara ett år kvar sen i skolan, antar att det kommer att vara det värsta hittils.. FYFAN, hoppas att det går fort.. Nej nu är det nog med klagande över skolan. Ska nog gå och sova nu som sagt. Hejdå ha det guld!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0