At colles house

Sitter just nu i Niccole och Emils sköna fotölj, Vi har suttit och snackat en massa, väldigt välbehövligt må jag säga. Älskar att prata av mig med henne. Vi ska straxt laga mat I think. Sen ska jag ta tåget till träningen. Måste verkligen ta tag i min träning nu, har slarvat så jävla mycket. Jag måste ut och springa oftare så jag kommer i form till säsongen börjar. Vi har match på Söndag och vi får se om jag kommer få spela eller inte. Skolan orkar jag inte ens tänka på längre.. jag hatar den. jag hatar skolan så jävla mycket. Jag orkar fan ingenting längre. Jag har inga problem med att vara där, mne jag orkar inte göra allt skolarbete. Colle tyckte att jag skulle gå om 2:an så jag går med henne nästa år, men så roligt ska vi väl inte ha det. Nej men jag ska nog ta tag i det också någon gång. När jag får lust.... På lördag så kommer släkten och äter hos mig, det ska bli jätte mysigt. Synd bara att Olivia inte ska med, eller jag tror iallafall inte det. Men That's life. Blir nog mysigt endå, en lugn och skön helg. Det behvövs, med tanke på att jag har en ganska hektiskt helg nästa helg. Björn Rosenström på Fredag, sen på Lördag är det isracing och på kvällen blir det fest, men man kan ju faktiskt ta det lugnt endå, och det ska jag göra, är trött på det här nu.


Nu ska vi gå och laga mat, ha det bäst så får vi se hur lång tid det tar innan jag tittar in igen. Tjingpling


Är så glad att jag har mina vänner <3 Det är allt man behöver :)


Kommentarer
Niccole

Åh JAG ÄLSKAR DIG MASSOR! Du är en av de bästa vännerna jag har, och du betyder något grymt mycket för mig. Du har funnits där för mig dag in och dag ut. <3 <3 <3 <3

2010-03-19 @ 22:39:08
Elina

fina fina underbara duu <3

2010-03-20 @ 15:42:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0