Voj voj

Har varit en kul helg, var lugnt i fredags och det skulle det egentligen blivit igår också. Jag och Jenny skulle ha lite romantisk middag och åka in till stan och strosa lite, men så blev inte fallet. Vi åkte till Ottarsborg istället och hade trevligt och dansade. Efter det kom Mickis och hämtade oss, efter mycket om och men så fick vi med oss alla som skulle åka med. Vi åkte hem till Jenny och lämpade av henne och sen så tog vi Mickis bil in till stan, Mickis, Jag, Martin, Robin och Willy. Lämnade av Willy inne i stan för han var nog nupp sugen. Sen åkte vi Till Donken och härjade. Sen försvann Roe till macken brevid och köpte ett vatten givär, martin ville också det så han köpte också ett. Sen åkte vi runt som små barn och dem sköt på folk. Väldigt omoget men OJJ så skojj!!!

Idag har det varit lite firande av kusin sen kollat på fotboll. Var nyss ute på en springis. hah! Gick ju sådär, men är endå på gång nu hoppas jag. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen sova, ska upp jätte tidigt imorgon, kom nyss på att jag börjar fan SJU imorgon bitti  :O , fuck!! måste ju åka kvart över sex bussen, alltså uppstigning halv sex, ojjojj!! HEJDÅ :D



Känslomässigt konstig helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0