Tillbaka blick

När jag sitter och tittar tillbaka på gamla inlägg som jag gjort så blir jag jätte sugen på att blogga iigen, men det kommer i perioder. Men jag tror inte att jag är inne i en sådan nu tyvärr, haha!

Imorgon ska jag jobba på kvällen, sen fredag blir det firande av Ollebolle kusin. Sen vet jag inte vad som händer, känns som jag behöver ta det lugnt, ska komma igång med träningen och då är det inte bra att vara små sjuk hela tiden.

Idag åkte jag in till stan lite innan vi började, vi började halv två. Och då träffade jag Collebolle, mys! dock vart det en alldeles för kort stund som vi sågs :( men vi får snart sses igen hoppas jag! Sen skola, efter skolan blev det lite middag på stan med jennsan. alltid lika kul att träffa henne :) , var ett tag sedan. sen drog jag hem och gjorde lite skolarbete. Snart lägger jag det där på hyllan, (nästan iallafall) ska läsa två böcker i sommar, plus körkortsplugg. Det fixar jag! 
 
nu är det sovdax, imorgon kvar sen är vi lediga på fredag :d SWEET!

ppusssss <3


Kommentarer
jennythepenny

alltid lika kul å träffa dig med skaru veta! ;) <3

2010-06-04 @ 06:27:27
URL: http://somjagvill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0