Som att vända på en hand

ja det är helt sjukt hur fort man kan bli på dåligt humör, och idag var det sommar tid tabellerna som ställde till det. AJa det ordnar sig nog i framtiden men just idag blev det stressigt.

Har fått ont i halsen nu igen, fan inte roligt! Jag vill bara bli frisk igen så jag kan börja träna. Suger!

Imorgon jobbar jag kväll igen, skönt faktiskt! Innan jobbet ska jag försöka få ordning i mitt rum och sen ut i trädgården en stund. Nu ska jag krypa i säng, ska bara ploga mig igenom alla kläder som lyckats hamna på golvet, konstigt nog så hamnar alltid kläderna där. Har jag för mycket kläder kanske? det kan nog min mamma svara på. Ännu konstigare är att jag tycker att jag aldrig har några kläder, och då köper jag nya. Kanske därför allt hamnar på golvet för att garderoberna blir överfulla. Only future will find out. Eller nått sånt :S ?

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0