Otippat

Ja, otippat var ordet. Jag som inte brydde mig ett skit om bröllopet igår vart istället helt såld. Isis kom och hämtade mig vid kvart över tolv och vi styrde spakarna mot Tierp för 1 och 18 års firande. Kian fyller år imorgon och Colle fyllde i fredags. Det blev tårta och mys där, klockan blev dax för bröllop time och vi bänkade oss i soffan. Det var så grymt fint och vi fick nog lite gåshud och tårar i ögonen allihopa. Jag som helt varit imot bröllop förut, eller inte imot kanske. Men jag har inte riktigt brytt mig ifall jag kommer bli gift eller ej i framtiden. Men nu vill jag jätte gärna gifta mig. Vara sådär fin, stå där med den man älskar och säga ja till varandra, verkar rätt awesome, right? Jag har inte direkt varit så mycket för Kärlek heller nu på sista tiden, men det är rätt mysigt. Fast jag är ju inte direkt sugen på det nu, jag letar inte längre, Kärleken kommer den med! Jag tar hand om mig själv så länge och mår bra.

Igår kväll så kom Jenny och Martin hit, vi hade det mys och kollade på film och garvade as always.

Idag har jag i princip varit helt själv hemma, mina bröder sov till klockan jätte sent. så jag har tagit tillfället i akt att pumpa musik och bakat, diskat, vikt tvätt, städat lite, lagat mat. Mamma och pappa har varit och jagat kvigor al day long, så jag tyckte lite synd om dem så jag bakade rabarberpaj och kladdkaka och gjorde köttfärssås så mammsen skulle slippa det när hon kom hem. Det har ju regnat heeela dagen, så det var en perfekt dag för inside work. Men just nu skiner solen, så jag tänkte hinna ut och gå en sväng innan dropparna faller ner igen. Sen blir det säng gång tidigt, blev jobb imorgon endå. 7-15 . Bye bye :)


Min vän Elajna får vara på bild idag bara för att hon inte är hemma i Björklinge för tillfället, see yaa soon babe! <3


Kommentarer
Elina

VGad söööt du är!! :D syns vi snart eller??

2010-06-24 @ 10:17:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0