Otaggad och leds

Jag är inte ett dugg taggad för Midsommar, VARFÖR?? Jaag är bara trött och leds på allt och alla, don't know why. Men det blir så ibland kan jag tro. Varför är det ens midsommar för? , Jag har inte en aning om vad jag ska göra egentligen. Känner god lust och bara skita i allt och ligga och glo på tv med lite chips. Negativt just nu.. I know. Men det är mest för jag aldrig blir frisk någon gång, jag går på panodil för tillfället, halsonda går över då. Gör så fruktansvärt ont när jag sväljer så det är helt sjukt drygt. Fuck. Om vi ska vara lite positiva så har jag jobbat idag också, gick bra. Älskar faktiskt mitt jobb. Så roligt! Efter det gick jag ner på stan och träffade Niccole, Kian och Ida en stund. Åkte hem och deckade i solstolen. Nu har jag ont i huvudet och funderar på sängen. Jobbar kväll imorgon så det blir lite sov morgon iallafall. Hejdå :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0