KIAN 1 ååårrrrr idag :D:D <3

JA idag fyller Lilleman 1 år! Helt sjukt vad tiden går fort, förra året vid den här tiden så hade midsommar varit, jag var av med alla mina saker, Niccole hade inte fått tag på mig när hon skulle åka in och föda, jag blev helt förkrossad över att mina grejer var borta och att hon inte kunde få tag på mig. Men med mammas telefon så smsade jag henne och så lite senare på dagen så fick jag komma och hälsa på dem på sjukhuset. Å va mysigt det var, att se dem så lyckliga. Plus att niccole knappt kunde gå stackarn. Mys var det iallafall! och hoppas det kommer en till lite plutt snart :) , puss!

Jag har så jävla ont i röven, min sträckning verkar antingen ha kommit tillbaka eller så gav den aldrig sig, från första början. Jag funderar om jag kanske ska ta en liten promenix så det går över, eller blir värre, det återstår att se. Jag började hur som helst inte alls 7 idag som tur var, jag började 15, alltid lika struligt med de där tiderna. Menmen glad blev jag och fick sovmorgon.

Kom nyss på att jag måste lämna in lönepapper om att jag har en annan bank en SWEEEEDbank. Måste därför åka in lite tidigare.

Sitter här och funderar vad jag ska ha för gott med mig på midsommardagen när det är kubtunering. Får se om det bara blir lunch där, eller om det blir middag också. eller bara middag, haha jag har ingen aning ja, får kolla med någon som vet. Efterråt blir det nog Björkis, får se om jag lyckas hålla i grejerna lite bättre i år, jag hoppas det. Jag ska iallafall inte ha min bästaste jacka, min braiga telefon, eller kameran. Jag ska ha en ful jacka, en ful telefon osv. Så att det inte gör nått ifall det skulle komma bort, men nu ska vi ju hoppas att jag kan hålla i sakerna den här gången och inte bli så rackarns onykter. Det ska jag nog klara. Kameran får följa med på dagen kanske.

Jag börjar få lite tattuerings abstinens, jag vill göra mina nu som jag velat göra en längre tid. Men det är ju sommar nu och då är det inte det bästa att göra en tatto. Jag vill ju göra mina på armen, och där är det ju väldigt lätt för solen att komma åt, men man får väl gömma dem isf. Men jag ska nog inte göra på ett tag för mamma och min lagledare tror att det är för att jag gjort tattueringarna som jag varit så sjuk nu dem senaste månaderna. Kan vara så, men jag vill inte riktigt tro på det. För jag vill ha fleer. Aja, bara att vänta, (ett litet tag iaf) ;)

Nu ska jag göra nått vettigt innan jag ska åka till bussen! tjiiing


Kommentarer
Niccole

Åh hej, känsliga jag här, började gråta när jag läste det där! haha



Jag älskar dig!

2010-07-10 @ 09:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0