Uscha vilken dag..

Ja rubriken säger ganska mycket om den här dagen. Jag vaknade vid halv åtta och kunde inte somna om, hade nå så grönjävligt ont i halsen. Så jag knarkade tabletter och gick och duschade för jag kände mig riktigt snuskig. Efter det satte jag på Arn, Riket vid vägens slut. Riktigt bra den med, likasom den första filmen. Jag hann inte riktigt se klart filmen förns jag somnade igen, och då sov jag ungefär till tolv. Sen vaknade jag av ett jävla liv från resten av familjen. Sen så lyckades jag somna om igen av någon anledning och vaknade nyss, och nu är klockan fyra. Men jag kanske behövde det. Har duktigt ont i halsen nu, gör så jävla ont när jag sväljer. Fyfan! och nyss kände jag nästan för att börja grina för jag är så jävla leds på min största lillebror som är nå så jävulskt störig just nu, vettefan vad man ska göra åt det. Har god lust och slåå honom sså jävla hårt. Jävla idiot. Fan va skönt det skulle vara och flytta till något eget. Fan så skönt det skulle vara. Men jag antar att det får vänta ett tag till det. Men jag skulle inte tacka nej till att göra det nu. Fyfan vad less jag är på honom. Lyssnar inte på någontiing man säger. Svarar bara störigt som: det skiter väl jag i, och, börja grina då. SÅ JÄVLA STÖRD. Nu blev jag till och med arg. fan. Hungrig är jag också, har inte ätit någonting idag. ¨Jag är riktigt hungrig nu. Får se vad det blir för mat idag. Det var tal om att de skulle åka och handla, men det orkar jag verkligen inte. Då är frågan ifall de ska äta i stan. Fan va gott det skulle vara med cheeseburgare nu. Mums!! Jag får väl be dem köpa hem det åt mig då. Nej nu ska jag nog ringa mammsen. Ha det bra....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0