Tycker inte om när..

..praktikplatsen inte svarar!!! jag har ringt och ringt och ringt. Vad mer ska jag göra? Jag får väl fortsätta att ringa i helgen också då. Men jag gillar inte att jag ska komma dit på måndag utan att ha pratat med någon av dem. Jag vet inte vilken tid jag ska vara där heller. Jag vet ingenting. Bara vem jag ska ringa till och vart det ligger. Men om hon inte svarar är det inte så lätt. Jag provade att ringa till hela boendet också men inget svar. Jag blir galen. Varför inte bara ha en telefon på sig hela tiden. Aja vi får se hur det blir med det iallafall. Efter att jag provat ringa till boendet så ringde jag till min tränare och sa att jag inte kommer och tränar ikväll och inte på någon vecka heller. Han tyckte att jag skulle vänta dem där tio dagarna som jag ska käka tabletter, plus några dagar till. Surt, men det är nog lika bra att bli helt frisk istället för att gå och vara lite halvsjuk och träna iallafall och aldrig bli frisk. Jag gillar inte att ringa till folk jag inte riktigt känner, och nya tränaren ville att vi skulle ringa istället för att bara skicka sms. Men det var ingen fara att ringa, för han ba: Hej Amanda! och då känner man sig lite mer bekväm när personen ifråga säger ens namn och låter liksom glad. Så det kommer inte vara några problem att ringa i forstättningen. Jag har övervunnit min telefonrädsla lite nu iallafall. Men som sagt, praktiken har jag gruvat mig lite för att ringa till, och när dem inte svarar blir det ju ännu värre. Jävla fan! Om det är som planerat så ska jag träffa Sara senare efter träningen. Först så ska vi ha gäster, för att fira mamma som fyllde för ett tag sedan. Men efter det ska jag nog träffa sara och bara ta det lugnt. Är ju liksom sjuk så jag ska inte vara ute på nått rajjrajj. När jag kom hem från skolan idag så säger mamma: Men du skulle egentligen inte gått i skolan idag, det var ju dumt! du är ju sjuk. haha. Kunde hon inte sagt det liiiite tidigare kanske? Så hade jag sluppit skolan. Eftersom vi endå inte gjorde nått särskilt.

Jag funderar på om jag ska hjälpa min mor med något mera, jag har damsugit lite bara än så länge. Ska nog gå och kolla läget. Tänkte ju nyss att jag skulle ta en promenad. Men det får jag ju inte. Jag hatar att bara sitta och så känner man hur man bara lägger på sig mer och mer. Eftersom jag är van att äta mycket eftersom jag har tränat så mycket förut. Men jag ska snart komma igång med det med.

Jag vill verkligen ha något mer än fotbollen, men då måste man få det att gå ihop. Jag har funerat på kickboxning, eftersom vi provade på det på idrotten förut, och jag har några klasskompisar som går på det. Det var riktigt kul. Men som sagt, jag ville inte börja med det direkt för att jag inte visste hur det skulle bli med fotbollen, och när träningarna låg osv. Men mina klasskompisar går på tisdagar och torsdagar, och det skulle vara perfekt. Eftersom sen när vi går ut på gräs med fotbollen så har vi träningar på måndagar och onsdagar. Så då går det ju liksom. Men mina klasskompisar har ju hållt på ett tag nu, och om jag skulle börja nu så blir ju det nybörjargrupp. Och jag vet inte riktigt när dem träningarna är. Men jag ska kolla upp det där lite mera när jag blivit helt frisk. Och mitt knä funkar ordentligt igen. Nej nu ska jag gå och kika lite om det behövs göras nått mera.

Jävlar vad jag bloggar mycket nu, haha tycker ni inte att jag är duktig? :P haha!! det finns väl tio trogna läsare tror jag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0