Tisdag idag, känns lite som lördag

Idag så är det bättre med halsen, har ingen feber men gör fortfarande duktigt ont. Ikväll så kommer det lite kusiner och så för att fira mammsen. Blir nog nice, sen efter det så får vi se vad som händer och sker. Eftersom de flesta är lediga imorgon så vill man ju hitta på något, hörde nyss med Robin och ska snacka med Nils sen. Tänkte att jag ska ringa min kära vän Jenny också, har ju inte pratat med henne på nästan två hela dagar, känns konstigt ju hah! Nej nu ska jag nog gå och duscha lite, eller så ringer jag Jenny först. Vi hööörs. puss


Kommentarer
jennythepenny

det känns inte okej när vi inte pratar på flera dagar,det liksom fattas nånting då! haha ;D puss på dig min underbara vän <3

2010-01-06 @ 17:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0