Sovdaxxx

Ja nu ligger jag här i sängen och det ska bli riktigt skönt att sova, men vi får väl se när jag lägger ner datan, brukar oftast vara det som är problemet. Man tänker att man ska gå och lägga sig i tid och så går man och lägger sig i tid men man lägger aldrig ifrån sig datan så då somnar man aldrig tidigt endå. Det känns inte som Fredag idag, men det är kanske för att vi är lediga och att man partade igår, man blandar liksom ihop dagarna. Det blev en kväll framför tvn för min del. iklädd morgonrock. Jag har som nyårslöfte att jag ska sluta äta en massa onyttigt och börja hårdträna, det kom jag ju på när jag hade öppnat chipspåsen och hällt upp i en skål. Men det är faktiskt Fredag idag så man får äta det då. Träningen kommer jag väl inte komma igång med förns fotbollen börjar. Menmen, jag får ut och springa själv istället. Funderar på om man ska ta en promenad imorgon kanske. Den som lever får se. Tjing pling! godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0