Sova snart kanske?

Sitter och kikar på Paradise Hotel och jag funderar över ifall man ska gå och sova snart, så att man kommer upp skapligt imorgon. Men det känns inte som om jag kommer att somna eftersom att jag sov ganska länge imorse. Men jag funderar över vad jag ska hitta på imorgon eftersom att alla ska till skolan, och det verkar inte som om det är någon annan än våran skola som börjar på onsdag. Menmen vi får se vad som kommer att hittas på. Det kanske blir en sväng till Ikea med mammsen, men vi får se. Nu ska jag nog gå upp och kolla på någon film och sen försökaa sova. Men jag kommer inte lyckas om jag känner mig rätt. Jag har inte ens varit vaken i tolv timmar än, jag sover verkligen bort dagarna, det känns inte bra det. men jag ska försöka att somna. Puss och godnatt vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0