Söndag och feber

Sitter just nu i soffan med familjen, svettas för tillfället som en tok men jag känner mig riktigt pigg nu, till skillnad mot vad jag gjortde imorse,eller imorse och morse var det inte, men tidigare på dagen. Vi har nyss kollat på 16 and pregnant på Mtv och det var riktigt bra faktiskt, det var 6 mammor som  blev gravida och en av dem valde att adoptera bort barnet. Vi satt här och grinade ikapp, jag och mamma. Bra var det iallafall.

Igår så kom Jenny hit iallafall och efter ett tag åkte vi till Emma, där var Camilla och Emelie också. Satt och pratade en massa och skrattade en massa. Kul var det tyckte jag, men vi letade frenetiskt efter något att göra, efter ett tag så kom Robin,Nisse,Martin,Danne och Mickan. Satt och lyssnade på musik och snackade en massa. Efter ett tag igen så kom Janne, Adde och någon mer.Vi bestämde oss för att åka Till Vänge på fest hos Matilda. Där var det lite fler kändisar, hade det riktigt trevligt faktiskt. Vi körde vatten fall och vi kom på de mest knäppaste reglerna som man inte fick göra och det var verkligen skit svårt. Man fick inte säga namn och man fick inte peka. Och så säger julia: Du där bakom Adde. Där åkte hon dit på det, även om hon skulle vara smart och inte säga tjejens namn bakom adde, så sa hon ju iallafall Adde. och då slänger jag ut mig: Smaart  Julia. haha! nej det var riktigt roligt faktiskt. vi åkte därifrån runt två kanske. Jag och Jenny fick skjuts hem av Janne. Väl hemma så lagade vi nudlar och käkade lite julgodis som var kvar. Skojjskojj, det var precis som förr i tiden, lagade natt mat och lyssnade på lingonben. Jag, Jenny och Johanna gjorde alltid det förut. Eller nattmackor blev det. Med skinkost har jag för mig.

När jag vaknade imorse så mådde jag riktigt dåligt, och jag hade drömt nå så jävulskt mycket saker. Det var inte roligt alls. Jag tog då alvedon och jag, Jenny och mamma låg och tittade på tv hela dagen. När jag väl hade käkat så mådde jag bättre. Senare kom Martin hit, satt och snackade lite och sen så åkte Martin och Jenny hem. Då började jag må dåligt igen, låg och skakade riktigt mycket och fick ännu ondare i halsen. Men sen så tog jag alvedon och käkade mat och då började jag som sagt må bättre och nu svettas jag jätte mycket.

Jag har många gånger funderat över varför man drömmer så himla mycket? när jag väl drömmer, så kommer jag ihåg drömmarna och det är sjukt många olika drömmar. Och grejen är den är att man inte kan förklara drömmarnna för någon, för dem hänger inte ihop alls. Jag försökte förklara drömmarna för jenny när vi vaknade men de hänger som sagt inte ihop så det går inte att förklara dem. Jag tror att man drömmer om saker som hänt och som man ofta tänkter på. Jag kan nästan tänkta innan jag ska sova vad jag ska drömma om. För ofta innan jag ska sova så tänker jag på nått jag ska drömma om och så gör jag det. helt sjukt egentligen.

Det var lite om gårdagen plus lite annat. Vi hörs! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0