Söndag idag, dålig update

Har inte blivit så mycket skrivande alls på senaste tiden, har nog inte direkt haft tid. eller tid har alla bara man använder den rätt och jag har lagt ner tiden på annat än att blogga. Jag vet själv hur det är när man går in på någons blogg och så har dem inte uppdaterat, man blir lite små irriterad. Och så uppdaterar man inte själv, inte för att det är så många som läser här kanske, men endå :P

Jag har iallafall hunnit med att vara hemma hos Niccole Emil och Kian, det var riktigt mysigt tycker jag. Längtar tills jag träffar min underbara Collis nästa gång. Sen så vad har jag mer gjort. Jag har varit på spelarmöte och beställt overall, snackade med nya tränaren och allt det där. Det blir nog riktigt bra det där tror jag. Vi kommer i och för sig träna fredag kvällar halv nio till tio. Och på söndagar klockan två till fyra. Inte det roligaste att ha träning på helgen bara. Så jag kommer nog att träna för mig själv, eller börja på kick boxning eller nått. Får se vad det blir.

I Fredags så träffade jag Mickis, som jag inte träffat på länge, vi tog en tripp till Gränby och hade det jätte mysigt. Senare så åkte vi hem hit och kollade på Lets dance och pratade en massa. Riktigt kul faktiskt! lite senare så kom Martin och Jenny också, och Martin lyckades med att köra i diket precis vid oss så vi tog traktorn och drog upp han, det gick ju galant det. De åkte hem runt ett och då gick jag och lag mig.

I går så åkte jag hem till Jenny och var där hela dagen, vaknade på fel sida och var inte på de bästa humöret, plus att jag inte var ett dugg sugen på fest. Ber om ursäkt för mitt dåliga humör, Men senare när vi kommit till Camilla på förfest så började det ordna upp sig, och efter ett tag så åkte vi med Camillas pappa till bygdegården på fest och jag hade det riktigt skojj med mina favorit pinglor! Även fast vissa saker var lite svårt så lyckades jag, I am proud. Nej men vi hade det riktigt kul tycker jag. När festen var slut så gick vi vidare till Janssons på efterfest, riktigt trevligt faktiskt. Roligt som fan och se alla fulla människor dansa och ha sig. hahah riktigt kul. Jag och Johan körde på en speciell dans och nu har jag skit ont i baklåret. men det är smällar man får ta. Runt fem på morgonen så traskade jag och Elina hem till mig. Friskt men skönt!

Idag när vi vaknade runt elva, halv tolv. Så var det bara att fixa till sig lite skapligt. Och sen så skulle vi iväg till mormor och morfar. Jag trodde att jag skulle träna men det blev ingenting med det. För jag är fortfarande inte riktigt bra i knät, så jag skippade träningen. Väl hemma hos mormor och morfar så blev det fika och lite annat. Alla började fixa med morfars nya data och med internet. Det tog en jävla tid så jag tog en lite promenix, och runt halv fem åkte vi hem, eller vi åkte till Max för vi var dööhungriga. På max så var det något fel på ventilationen så det var alldeles rökitgt i hela resturangen och immigt på rutorna, det var inte det fräschaste, luktade gammal os när man kom hem. Jackan luktar fortfarande, inte det mysigaste kanske. När vi kom hem så gick vi allihopa ut och hjälpte till i laggårn. Vi förlöste faktiskt en kalv också :D . nej nu ska jag gå och kika på film, är såå trött. pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0