Skratta eller gråta?

Jag visste för några minuter sedan inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag kommer och ska gå in i badrummet som är släkt, och dörren är halvstängd och så hoppar Jakob fram och säger waah. Jag får panik, och vet inte vad jag ska göra. Först börjar jag skratta och sen börjar jag gråta. Slår Jakob riktigt hårt och blir skit arg. Jag hatar verkligen när någon skrämmer mig. Särskilt när det är "självklart" att ingen ska vara där, liksom, det var släkt och dörren var stängd. Det hade varit en annan sak om det var tänt tex. Jag är så jävla förbannad just nu. Usch vad jag ogillar den där ungen just nu. Han har en tendens att skrämmas. Saken blir inte direkt bättre  av att jag fått ont i halsen igen och kan inte svälja. BLÄ! nog pratat om det.


Idag var som sagt första dagen i skolan, var riktigt trött imorse på bussen, så jag sov en skvätt som vanligt. Drygt med engelska som första lektion. Men det gick bra endå. Dagen flöt på, vi gjorde inte så himla mycket. kollade lite på film och slappade mest. Efter skolan så gick jag ner på stan och träffade Olivia. Vi gick till Cupido och delade på en sallad och satt och snackade skit länge. Riktigt trevligt faktiskt. Sen så skulle mamma och pappa på bio, Albin och Jakob var också på bio så jag var tvungen att gå tre kilometer ifall jag skulle ta bussen och det var jag inte såååå sugen på. Så jag och Olivia impulsade till Bion vi med och kollade på Avatar. Shit vilken bra film, den var verkligen bra, rekomenderar den starkt. Jag gillar inte sådana filmer som inte direkt är så verkliga, men den där var grymt bra. Efter bion så åkte ollebolle hem och jag gick och mötte Albin och Jakob. Vi stog ute och tittade på alla som höll på att ramla, medans vi väntade på mamma och pappa. Nej nu ska jag kika runt lite och sen sova. HEJDÅ!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0