Sista dagen på lovet

Ja då har heeeeela jullovet gått. Lite tragiskt faktiskt. Fyfan va fort det har gått. Man tycker nu att man är trött på skolan och att det ska bli så skönt att börja jobba sen. Men när man pratar med dem flesta som jobbar, då saknar de skolan riktigt mycket. Man tänker nog inte på hur bra man har det, slutar hyffsat tidigt, har lov, ledig om helgerna. På vissa jobb så jobbar man helger. Det känns på ett sätt som man ska njuta lite nu när man går i skolan. Men det gör man inte. Det jag kommer sakna mest med skolan, det är nog loven. Haha! Man kommer inte ha sommarlov, höstlov, jullov, sportlov,påsklov osv. Men jag antar att man inte tänker på det efter ett tag.

Jag var ute och knäppte en massa kort nyss, det är så fint väder ute idag. Solen skiner och det är inte särskilt kallt. Slänger nog upp några av dem här sen. Ska snart gå och hänga tvätt, och tvätta lite mer sen måste jag städa mitt rum och städa åt råttorna. Tjingtjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0