Nytt år, nya möjligheter

Ja då var 2009 slut och 2010 är här, gud va konstigt det kändes att skriva 2010. Nyårsafton var guld, det var riktigt kul! Dunderfest i åkerlänna bygdegård, ojoj! det var grejer det! Jag, Elina och Jenny var här innan och käkade lite och sådär! Sen kom Mange förbi och hämtade oss. Riktigt guld blev det, blev dock kanske lite för onykter men det var kul! Jag och Elina på äventyr haha!

Det är knappt två veckor kvar innan skolan börjar, skönt! sen går vi bara tre dagar i skolan sen är det praktik som gäller, och efter praktiken är det sportlov och då fyller jag 18! ojjoj vad fort det kommer gå. Dags at ta tag i körkortet ordentligt nu. Det ska jag ha innan sommaren iallafall! Vill kunna ta mig överallt och ingenstans.

Jag som satt och tänkte nyss att jag hade jätte mycket att skriva om men jag kommer inte på någonting. Jag ska iallafall åka till Niccole, Emil och Kian och sova där någon dag, mysigt! jag vill åka och åka skidor också, det skulle vara skit kul. Jag ska åka till mormor och morfar någon dag och hjälpa dem med datorn. Det känns som de här två veckorna som är kvar av lovet kommer gå jätte fort. Jag har lite ångest över allt som ska göras i skolan. Blä, i don't like it. fyfan!

Nej nu ska jag gå och skala potatis så att mamma inte blir angry på mig. Hon fyller år idag så det blir lite mys. Har ingen ork för att göra något ikväll men vi får se hur det slutar :D pusshejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0