Måndag, första dagen på praktiken.. eller?

trög natt inatt, kunde inte somna förns två kanske. Och så vaknade jag klockan sex. Slumrade om till sju och så tänkte jag att jag bara skulle sova ett litet tag till. Och så somnar jag om till åtta, mamma ringde och väckte mig. Jag sprang upp och duschade så jag blev lite pigg och sen så satte jag mig vid telefonen och ringde till chefen. Men inget svar där heller. Jag lämnade iallafall ett meddelande till henne och bad henne ringa upp mig. Så vi får väl se hur det blir, om hon ringer upp eller om jag är tvungen att åka till skolan för att prata med Elena på receptionen. För hon är verkligen jätte bra. Men jag vill bara att dem ska ringa så att allt är spikat liksom. Nu är det så jävla oklart. Sen får hon ju gärna säga att jag kan vara ledig idag, det gör inte mig någonting men jag vill verkligen veta när jag kan få komma och att de vet att jag kommer. Det blir nog bra..

För övrigt gör jag inte så mycket än att vänta och vänta. jag ligger i sängen nu igen och väntar på att telefonen ska ringa. Det är det enda jag gör. haha.



Kommentarer
Amanda

Coolt att du har exakt samma namn som mig.

2010-01-18 @ 18:13:08
URL: http://amandagrahnn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0