Lööördag

Jag tror att jag skriver hör för att jag har brist på annat att göra. Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Klockan är i och för sig bara tre, men eftersom jag sovit bort hela dagen så har det inte blivit så mycket att göra idag. Knät gör mycket ondare idag,  det är i och för sig inte lika svullet och det är bra, men ont gör det. Får se hur det går med det där. Idag är det ju som sagt lördag och vi får se vad den här kvällen har att erbjuda, vem vet. det kanske blir en lugn kväll ikväll med, men det har jag svårt att tro. Eller även om det blir en lugn kväll så kommer jag nog inte bara sitta hemma själv. jenny och Jag lär göra nått hur som helst. Hoppas på att nått skojj händer :) Nej nu ska jag städa upp lite på mitt rum och fräscha till mig lite kanske. Puss och kram!


Kommentarer
jennythepenny

jaa,vi lär hitta på nått,för såhär går det inte att ha det ;D

2010-01-02 @ 16:34:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0