Löööördag

Min praktik svaraar inteeeee... vad ska jag göra??  jag blir galen. Jag måste ha fått fel nummer, eller att man inte ska ringa dit. Man kanske ska ringa till någon annan. Jag har i och för sig fått andra nummer. Men på den ena står det att han är kontakt person för SSK studerande, alltså sjuksköterska studerande. Och en annan står det frågetecken efter nummrena. Men våran lärare sa att man skulle ringa till dem där det stog ett (U) efter, eftersom dem har hand om undersköterskorna. Aja jag får väl testa, eller åka dit imorgon. För det lär ju vara någon där iallafall :S ? börjar bli riktigt skeptiskt till det där stället nu. FAn också.. menmen!

Funderar på att städa mitt rrum nu, det ser heeeeeeeeeeemskt ut. Måste nog göra det. Det är riktigt äckligt. Lite senare ikväll så kommer Mickis hit och sen så ska vi åka vidare till Jenny. Nej nu måste jag städa. hejsvejs :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0