Jag vill nu nu nu nu

Jag längtar såå mycket tills Jag är 18, tills det blir körkort, tills tatueringar blir gjorda, tills piercingar blir gjorda, tills jag skaffar jobb, tills KROGEN, tills jag flyttar hemifrån, utomlands med alla underbara, det ska göras OK? Jag längtar så grymt mycket tills man har råd att göra vad man vill, tills man kan göra vad man vill för att man kan ta sig överallt. Fan va jag längtar, Men det är inte långt kvar alls nu faktiskt. Det är en månad och en vecka kvar. Det kommer nog gå ganska fort, med tanke på att vi kommer ha praktik nu enda fram tills jag fyller. Jag och mina bröder har gjort tacos nu ikväll, blev riktigt gott. Like always. Nu sitter jag bara här och lyssnar på min nya favorit låt : The Realgroup - A minute on your lips.

Hittade en roliglänk nyss där man kan räkna ut olika saker, jag gjorde en egen räknare och räknade ut min födelsedag:D

Kika in den här

Nu ska jag lägga upp lite vattenbilder som jag tog i fredags, enjoy.
 











Kommentarer
Linn

Fina bilder !:D

2010-01-18 @ 18:45:56
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0