Ingen rubrik

Egentligen vet jag inte varför jag tog mig an att och börja skriva nu igen. Ibland känner man att man vill skriva av sig lite. Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, men jag kände bara att jag ville skriva om något.

Just nu är jag så otroligt less på singel livet. Jag trivs inte med att vara singel. Man ska ju såklart trivas med den man är tillsammans med så jag är ju inte tillsammans med någon bara för att vara tillsammans med någon. Men just nu vill jag bara hitta min drömkille. Jag vet precis vad jag vill ha för sorts kille, och ibland undrar jag om jag någonsin kommer hitta honom. Men jag tror att jag är för uppspelt över att hitta en pojkvän så att om jag lägger det där på hyllan ett tag så kommer han nog att komma någon dag när jag minst anar det. Jag och Niccole pratade nyss om att vi ska skaffa barn samtidigt sen, att jag ska skaffa ett år efter studenten och hon skaffar till studenten, eftersom hon kommer gå ett år under mig ;) Vi får väl se hur det blir med den saken, jag får ut och leta kille redan nu. haha! nej men som sagt. Jag ska nog lägga det där med pojkvän lite på hyllan ett tag så tror jag att det ordnar sig.

Nej nu ska jag forstätta kolla på tv.. behövde bara skriva lite som sagt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0