Freeeeeeedag

Satt nyss och hade skrivit ett litet inlägg men det försvann. Gaah! tokig man blir. Men det är bara att skriva om igen. Jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva men jag har tagit mig tiden att göra det endå. Jag åkte bussen till skolan till kvart över åtta, lag mig i soffan och sov till 9.20, då gick jag upp till lektionen och då visade det sig att läraren var sjuk, så vi hade vikarie i kanske tio minuter sen fick vi gå. Så jag tänkte att jag skulle sätta mig här och skriva engelska novellen. Men vi såg ju hur det gick, hamnade på facebook, bilddagboken och bloggen. Men snart ska ajg nog skriva den. Jag tänkte att jag skulle gå och ringa min praktik först, eftersom jag inte fick tag på dem igår. Hoppas att hon svarar idag, annars får jag väl gå dit eller nått. Nej nu ska jag göra annt. vi höööörs!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0