duuusch

Ja då var man duschad och luktar lite gott iallafall. Det blir inget Sara ikväll, eftersom jag smittas nog egentligen eftersom det är halsfluss. Men jag vet inte riktigt om jag gör det fortfarande eftersom jag har haft det ett tag. Menmen, det får bli hemmakväll med familjen och faster, farbror, kusiner, farmor och farfar.. Kan ju vara bra att vara hemma någongång ibland också. Men man vet aldrig vad som händer närmare kvällen. Men just nu ser det ut som jag blir hemma, jag bör nog vara det. aja! Jag ska iallafall kika på let's dance ikväll, kika lite på snygga kroppar, haha! det är det enda man får nöja sig med just nu. Nej nu ska jag gå ner till mamma. Vi hörs nog sen. Kommer nog inte ha något att göra så det blir säkert lite bilder och annat. haha hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0