Buusgrabben

Ja vi tittade som sagt på SWIP snutarna i torsdags och replikerna har satt sig i skallen.
Igår så kom Mickis hit och vi satt och snackade lite och sen så åkte vi till jenny, där var Elina också. Vi satt och snackade och hade det trevligt. Efter ett tag så kom Olle och Johan. Lite senare igen så kom Martin. Hade det roligt och skrattade. Lite senare så åkte vi in till stan på inflyttningsfest. Jag hade det riktigt kul, trots nyktert tillstånd plus att det inte var särskilt kul på själva festen, men jag står fast vid att det blir vad man gör det till. Är man negativt inställd så blir det tråkigt. Vi stog för det mesta i köket i köket och jag skrattade mest. haha! Efter ett tag så blev det lite tjaffs och senare åkte en lampa i golvet och då blev det ett jävla liv. Det var två killar som skulle ut och så gick dem aldrig någon gång och så blev det ett jävla liv, och när killarna hade gått så följde väl några efter och sen så hörde man att glas gick sönder och då var det dörren som pajade. Sen så bestämde vi oss för att dra, vi orkade inte med allt. När vi kom ut så står nina och håller i en kille som blöder duktigt mycket i ansiktet. Då kom Polisen, och vi sa att vi inte sett någonting så vi fick gå. För det var eendå så mycket folk där som visste vad som hade hänt. Jag, Mickis och Martin drog iallafall en repa på stan, haha! Sen till donken och då ringde Mickis till sin pappa som hon behövde hämta och han var jätte full så hon ville inte att vi skulle vara med, så vi fick ta bussen hem. Och jag skrattade riktigt mycket under den resan, plus när vi gick av. haha riktigt kul. Man har alltid kul med Martin. Vi gick in till Jenny en stund men inte länge. Sen så skjutsade Patrik och Martin hem mig.

idag har jag inte gjort mycket alls, ringde till ett annat nummer på praktiken. Och fick tag i en tjej och hon gav mig nummret till chefen som jag ska ringa till imorgon. Det blir nog bra det där, hon var jätte trevlig hon som jag pratade med. Snart ska vi laga tacos, mums! Nej nu ska jag ta tag i mitt liv. hejsvejs



peace out ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0