Bluueemark


dag 1 såg knät ut sådär

dag 2 såg knät ut sådär, inte så stor skillnad mot första dagen

Idag ser det ut sådär, inte så svullet längre men blåmärket har spridit sig

Sådär kan det gå när man har klackskor, dansar på ett halt dansgolv, plus att man har alkohol i kroppen. Uscha! inte bra inte. Det är fest i bygdegården på lördag igen och då tror jag tametusan att det blir vanliga skor. Sen får vi ju se ifall jag kan gå ordentligt också. Men jag ska nog inte ha högklackat iallafall. På lördag hoppas vi på förfest någonstans och så ska vi köra vatten fall. det var så himla roligt tycker jag. Särskilt eftersom man inte fick säga namn eller peka. ojjojj vad jag skrattade. Nej nu ska jag sova för jag har fått ondare i halsen. Uscha! Jag ska bli frisk nu så jag kan åka och hälsa på Niccole! Pusss och godnatt!

Dum, spiro spero



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0