Alvedon och jag!

Just nu känner jag mig riktigt pigg faktiskt, har fortfarrande ont i halsen, men inte riktigt lika ont som jag har haft under dagen, det har varit hemskt. Var riktigt jobbigt att äta. Mamma kollade i min hals med ficklampa och jag var jätte röd. Vi ska ringa till doktorn imorgon så får vi se hur det blir. Usch det känns som om det inte är långt kvar på det här lovet, fast det är drygt en vecka, men jag vill hinna med så mycket och så ligger jag här sjuk, hoppas att jag blir bättre snart. Så jag hinner med allt. Vill hinna med att åka till Romme någon dag, det skulle vara grymt kul! Nej nu ska jag fortsätta kika på tv, tjing pling!

Slänger upp två fina bilder på Kian, fast här var han liten. Lilleman blir stooor  :D
 



Pussss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0