Unbeliveble

Helt otroligt... jag tycker så synd om dig, om er! att ni inte kan gå vidare och hitta andra. så jävla svaga ni är. usch! det är nästan så att jag skrattar åt det. Tycker att det är riktigt pinsamt. är så glad att jag inte har något med dig att göra längre. Jag brydde mig om dig, men jag vette fan om jag gör det längre. Tycker att du är riktigt SVAG. Och som jag sagt förut, jag är SÅ JÄVLA GLAD för det valet som jag gjorde för snart ett år sen. fyfan vad jag har har låtit mig själv blivit utsatt för skit. och jag som har haft dåligt samvete. hell no att jag tänker ha det.  



Kommentarer
Elina Vagina

puss på dig mitt lilla hjärta

2010-02-14 @ 20:26:52
Amanda

puss på dig med darling!

2010-02-15 @ 22:12:11
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0