Sova länge? neeej tack

Jag förstår inte hur jag förut kunde ligga och sova hela jävla dagarna, det är ju så skönt att komma upp i skaplig tid. Klockan nio har jag gått upp varje dag på lovet, förutom igår för då hade jag lite svårt att sova. Men när man går upp i tid så är man trött på kvällarna, jag började gäspa igår redan vid nio, det låter väldigt tråkigt men jag tycker att det är riktigt skönt. Därför är jag så himla opepp på att gå ut på krogen ikväll, men om jag kanske rycker upp mig lite så kanske man blir lite mer sugen. Det var som när dem andra frågade mig igår ifall jag skulle med, då sa jag: men jag ska ju skotta snö ju,  HAHA! hur jävla töntigt låter inte det. jag har precis skottaat lite snö, och det gick på en kvart. I och för sig så tog jag inte bort all snö på ballkongen men jag ska kanske fortsätta snart eller så struntar jag i det. Jag kanske har blivit gammal nu när jag är 18? det är kanske därför jag tycker att det är skönt att gå och lägga mig tidigt och komma upp tidigt. Fast det kanske går över man vet ju aldrig. ha det bra idag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0