LÖRDAG

Det var ett tag sedan jag skrev, det är så konstigt hur man kan vara så sugen en viss tid att skriva hela tiden och ibland skiter man i det. Det har nog inte hänt så mycket, alla vet nog redan. Jag har tatuerat mig för snart en vecka sedan, magisk känsla. Jag vill ha mer mer mer. Det första jag tänkte på när jag kom hem och gick och la mig var" undrar vad jag ska göra nästa gång " Så det dröjer nog inte allt för länge tills jag och Martin åker dit igen. Jag vet så många tatueringar som jag vill göra, men jag funderar bara på vilken jag ska göra först. Jag vill göra två stora, vad jag vet just nu. Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha där så jag tror jag väntar lite så att man inte ångrar sig allt för mycket. Praktiken går galant, jag älskar att vara där. Nu kommer jag in mer och mer i det man gör så det är nice. Jag ska nog jobba där i sommar som det ser ut, I like :) Ikväll blir det lite chill hos jenny med melodifestivalen och någon bärs, sen kanske över till Robin :P vi får la se hur det blir. Mickis kommer och hämtar mig sen så det blir kalas bra. Imorrn ska jag vara med och träna lite också, ska bli skönt :) Nu ska jag nog gå och fundera lite på vad jag ska ha på mig, alltid det största problemet? haha ha det gött så hörs och ses vi :)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0