Bloggiiiiisch

Tänkt på en sak med det här med blogg, varför sitter man här och skriver om sitt liv? varför ska folk som man aldrig pratar med få veta vad jag gör om dagarna? för dem närmaste får ju reda på det endå. Jag kan nog inte direkt svara på varför man sitter här och skriver om sitt liv och att folk vill läsa det. Jo ett litet svar har jag nog, för att folk är så jävla nyfikna. Och ska få reda på allt som går att få reda på. Det är ju inte direkt så att man stänger av öronen om man hör tex. skvaller. Men man väljer ju själv hur man vill göra, och jag har ju valt att sitta här och skriva om mitt liv. Fast på sätt och vis så gör jag inte det. Jag skriver faktiskt inte så personliga saker som många gör. För det tycker jag faktiskt inte att folk har med att göra. Det man vill att folk ska få reda på det skriver han här helt enkelt.

Tänk vad mycket skvallerbyttorna i Åkerlänna skulle få reda på ifall dem läste bloggar och hade facebook, nu har ju dessvärre allt mer folk börjat med facebook så snart så kommer man inte behöva prata med varandra utan man kan kolla på facebook eller bloggen. Det är egentligen lite tragiskt faktiskt. Som till exempel : Jag kommer hem till min kompis och ska berätta att jag var på stan idag och jag hittade en skit snygg tröja. Då säger hon bara: aa jag vet, jag såg det på din blogg, eller facebook. Det är lite hemskt faktiskt. Jag ska nog sluta skriva om vad jag gör och kanske skriva lite mer om tankar och smarta saker, eftersom att jag är så superduper smart (HAHAHA) skämt å sido. Men jag tycker det är skönt att ha någonstans att skriva av sig lite tankar och så viidare. Men ska nog sluta med att skriva om vad jag gör för någonting. Om man vill veta vad jag gör om dagarna så kan man ringa eller liknande :) Nu ska jag sova och njuta av mina sista dagar som 17 åring :) have a nice night! 


PUSS 


Jag blev nyss alldeles pirrig i magen. wierd



Kommentarer
elina

NJUT för fulla muggar nu, för ditt liv blir sig aldrig likt när du väl har fyllt 18, Inte längre ett barn. Hur ska detta gå?! hihih PUSS

2010-02-23 @ 09:47:34
URL: http://elinnaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0