Tröttmössa

Jag är helt slö på söndagar, fast det kanske man får vara? Jag orkar verkligen inte göra någonting nu. Jag tycket att det är väldigt behagligt att bara ligga i sängen med datorn i knät. Inte så konstigt att söndagsmat brukar vara pizza. Fast det blir faktiskt annan mat här ikväll, men endå. Jag förstår varför ALLA köper pizza på söndagar. Jag blev så jäkla sugen på räkor alldeles nyss, fasiken så gott det hade varit. Jag ska kika förbi hemma hos jenny lite senare för att hämta min laddare. Men det skulle jag ju göra efter maten och maten är inte ens påbörjad än, hmm. Ilandsproblem. Bara att försöka lösa med mina tentakler som jag har. Tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0