Stringtrosor

Tänkte att jag skulle skriva av mig innan jag fortsätter med mitt intensiva pluggande av psykologi. Har varit en ganska slapp dag idag faktiskt, lektioner inställda hit och dit och flytt av lektioner hit och dit och slappa lektioker hit och dit. Ja det märks på lärarna också att de är lessna på skola, tror nog inte att det bara är vi som vill ha lov. Men låt nu de gå fort till jullov och slut på arbeten, iallafall för ett tag.

Jag måste bara berätta en rolig sak.
Min lillebror Jakob är ju inte en mästare på att tvätta direkt, men idag skulle han iallafall göra det för hans mössa och vantar behövde tvättas, och eftersom att de är svarta så tyckte mamma att han skulle slänga i lite annan svart tvätt på samma gång. Så Jakob slänger i lite tvätt och
så säger han: Amanda!
Jag: Aaa
Jakob: Jag tänker inte ta i dina stringtrosor
Jag: Men det är ju bara ta i det som jag inte har haft i mellan benen
Jakob: MEN JAG VET JU INTE VILKET AV SNÖRENA SOM HAR VARIT DÄR!!
Efter mycket om och men så säger han: Jag tar väl i rosetten då!!

Han är rolig han, nu ska jag fortsätta att plugga instuderingsfrågor, Tjing!



 ett par år sen men han är fortfarande söt.



Kommentarer
jenny

hahaha xD kuuul

2010-12-07 @ 09:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0