Not ready to make nice

Minnah Karlsson med not ready to make nice. Grym låt, grym tjej. Jag har varit på så jävla pissigt humör hela jävla dagen, det började med att jag kom till skolan, även fast våran första lektion var inställd, för att prata med min mentor, varför det vet jag egentligen inte. Men jag somnade på en soffa i skolan istället. Drog iväg till gymmet en sväng, stressade för att hinna tillbaka till Samhällskunskapen, men den är INSTÄLLD! Sen så kollade jag med Helena om vi kunde ställa in sista lektionen, eftersom vi endå inte gör någonting nu sista dagen. Så vi ställde in den. Kul, hela dagen gick åt åt ingenting! BLÄ.. gick ner på stan och köpte en liten julklapp till mina arbetskamrater och sen traskade jag till jobbet, och ser att en var sjuk idag så en vikarie var insatt. Jag hade kunnat jobbat istället för att bara gå runt och inte göra någonting. BLÄ igen! Sen så kom min lillebror dit, så vi gick ner på stan och köpte klart julklapparna. Såklart så tröttnade jag på det och blev ännu grinigare än innan. nu är vi hemma ooch jag är väl fortfarande irriterrad titt som tätt. Jag känner hur jag rynkar pannan nu när jag sitter vid datorn, surkärring! tror att jag ska gå och sova. Jag blev till och med förbannad för att jag inte fick ut en sak under sängen, HAHAH! Nej nu har jag gnällt av mig lite, i morgon väntas jobb på MAXi och onsdag och torsdag med. På julafton blir det Jobb på Karl-Johan :D happyface! hejdå, nu ska jag bli arg över att jag inte får ur nå tandkräm ur tuben, tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0