Idolerna och jag

Jajjemen så är läget, jag sitter här med morgonrock med idolerna 2010. Fast idolerna är bara med på spotify men det duger, jag är endå inte så insatt i idol faktiskt. Men jag gillar gillar att lyssna på dem.

ännu en helg har gått och lika fort går det varje gång. Konstigt nog så längtar man efter nästa helg innan den nya veckan ens har börjat. Tokigt.

Om jag kanske ska berätta lite om helgen då för alla som är jätte nyfikna som har gått in på min blogg varje dag och ba " MEN VARFÖR HAR HON iNTE UPPDATERAT?!?!?!?!?!" ja.. eller aa typ kanske? okej nej men jag skriver väl endå då vad det är jag har gjort.

I Torsdag så sov jag hos min underbara vän Niccole, hon är så bra. Vi gick och la oss på tok för sent och pratade på TOK för mycket så det blev inte mycket sömn då eller, för rätt som det var så ringde klockan och man vaknade av att lilleman låg i sängen och skrattade och petade på mig. Haha sötnos!

Jag åkte till Sebastian på Fredags eftermiddagen för att slippa all rusningstrafik i Stockholm, och jag hann undan den faktiskt och det var riktigt skönt för jag gillar fan inte köer. Vi monterade upp deras julgran, en plastig sådan. Hade faktiskt aldrig fixat en sådan så det var ju trevligt det med, och väldigt tjusig var den. Drack lite vin och hade det trevligt med hans mamma och åt god mat.  Sen drog vi ner och tog en öl med Johanna och Robin. Fast jag var mest sugen på vatten tråkig som jag är, men en öl slank ner och en massa glas vatten, haha. Jag var tok trött också och satt mest  och gäspade kändes det som. tokigt.
På lördagen gjorde vi inte så mycket vi tog det mest lugnt och Sebbe åkte på julfest med jobbet och jag åkte hem till min Jennyn. Hon hade gjort middag till mig och henne, riktigt gott och mysigt bara hon och jag. Och pappa Bosse vaknade till liv efter ett tag också. Martin och Patrik kom och hälsade på ett tag. Sen drog dom och vi tog en promenad till bygdegården där det var fest, och vi var där i kanske två timmar och sen promenerade vi hem igen. En riktigt lagom kväll :)

Imorse vaknade jag upp med världens halsont så jag vilade från träningen idag. Har varit riktigt lat den här veckan, fyy. Men så kan det vara ibland. Men vid tolv så kom moster och johan och kusinerna så vi tog vårat pick och pack och traskade ut i skogen för lite korvgrillning och granhuggning. Mysigt!! Bara det att man fick röken i ögonen hela tiden men det är ju en annan femma. Och nu som sagt så ligger jag här med idolerna i min säng. Skööönt!

Nu längtar jag till jullovet och till jobb :D
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0