Fredag idag

Och så var vi här igen, som man alltid skriver på fredagar. Tiden går fort.. och det är nog någonting som vi alltid kommer att säga. Att det går fort. För det gör det verkligen. Men hur skulle det vara om det gick långsamt, det skulle ju vara göör tråkigt. Inte många dagar kvar i skolan nu faktiskt. det är bara sju dagar kvar i skolan och de kommer ju bara springa iväg. Jag ska försöka att bli klar med allt så jag slipper ha nått som ligger kvar till nästa termin när allt troligtvis kommer bli mycket värre. Hua.. I helgen blir det julbord med mina fina vänner, det kommer bli guld! Ikväll blir det lugnt, och det ska bli så sköönt! ska träna efter skolan, svänga förbi jobbet, sen hem och plugga lite och bara ta det lugnt! Sebastian jobbar i helgen men han kommer nästa helg. Då ska dock jag jobba lite men det är smällar man får ta tyvärr.. Hatar att vi bor så långt ifrån varandra, klart att det kan vara liet skönt nu när jag går i skolan så jag kan koncentrera mig ordentligt på skolarbetena, men jag hatar det att allt handlar om planering. Klart att det är nyttigt med att planera och så, men jag tycker det är lite jobbigt, jag vill ju att han ska bo häär hos mig, mitt hjärta!

Have a nice friday!
 
Gammal bild, smal amanda! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0