Tjillevippen tjoffsan

Idag vaknade jag med en sprängande huvudvärk, så jag orkade verkligen inte gå till skolan. Men efter ett tag så gick jag upp och huvudvärken var borta. Så jag käkade frukost och bestämde mig för att åka till skolan iallafall. Så jag åkte in kvart över tolv. Så två lektioner hann jag vara med på. Sofia och barnen var i skolan idag också. Kul att träffa dem. Efter skolan var det direkt hem och käka och sen träna. Det blev träning endå eftersom jag känner mig bättre. Nu ska jag alderles strax hoppa i säng, ska skriva lite i min tankebok också innan. Älskar att skriva i den, egentligen ska man ju ha bloggen till att skriva vad man tycker,tänker och känner om saker. Visst jag skriver mycket om vad jag tycker och tänker här, men vad jag känner det skriver jag i min bok. Det är ett jätte bra tips om man inte vill att en massa andra folk ska läsa, men man vill endå skriva av sig. Man kan bara skriva det på ett papper och sen riva sönder det, eller som jag gör. I en bok. Nu ska jag sova, är trött som få. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0