Tjenispenis!

Tjaatjaatjaaa!! saknat mig?? nej jag visste väl det :P , har som sagt tappat orken med det här att sitta och skriva om mitt intressanta liv. Det har i och för sig aldrig funnits så mycket att skriva om, men jag kanske kommer få tillbaka glöden efter det här inlägget. (vilket jag inte tror) Vad har hänt de senaste veckorna då? ja, jag vet inte riktigt ens när jag slutade skriva. Skitsamma, det har inte hänt nått särskilt, det har varit en massa träningar, massa matcher, en del fester och en massa hängande med mina vänner! Sista fotbolls matchen är på Söndag, tråkigt. Träningarna kommer "dö ut" dem också, kommer bara träna på Söndagar nu. Så jag funderar på att skaffa ett gymkort, så jag fortsätter att träna ordentligt. Skolan flyter på, inte så mycket att göra just nu men det är lite lagom sådär, ska sätta mig strax och skriva lite instudetringsfrågor till Akutsjukvård och Räddningsmedicinen. Har prov i det nästnästa vecka.

Kärlek orkar jag inte bry mig om för tillfället. Inte nått jag prioriterar. I live my life just nu, skönt som faan! Klart man vill ha någon att mysa med på kvällarna, men det är förjävla skönt att sova själv också. Nej, nu har jag ingen glöd längre. Vi får se när mitt nästa inlägg kommer. Ha det guld! tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0