Tisdag

Tjabbatjabba, idag var det skola igen. Gick bra, två lektioner idag, även om dem är långa så är det ganska skönt att vara på samma ställe. Gick på studiestugan innan lektionen började, blev klar med matten som skulle göras. Efter skolan så åkte jag hem till mormor och morfar i Sunnersta, dem har ju nyligen flyttat och jag hade aldrig varit där förns nu, det var riktigt mysigt där faktiskt :D . Inte gjort så mycket nu sen jag kom hem, jag ligger just nu och kollar på Åttlingmammans otroliga liv. Helt galet faktiskt, jävligt kul att se. Ska nog gå aoch ta någon macka eller banan sen. jag har faktiskt inte ätit nått onyttigt idag, Grattis mig. Måste verkligen sluta med det. byebye.


Kommentarer
Niccole

Ja sluta ät så jävla mycket onyttigt, för du är ju så fet och tränar aldrig, dags att sätta igång fröken!!!...



IRNOI

2009-09-02 @ 13:20:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0