Onsdag idag

Tja tja, tänkte slänga in ett litet inlägg nu bara för att jag har så tråkigt. Sitter fortfarande i svenska salen och har precis skrivit "prov" Vi skrev en medeltida berättelse baserat på fakta som vi lärt oss. Det gick väl hyffsat bra hoppas jag. Fick med ganska mycket viktigt. Nu har vi bara en lektion kvar, och den brukar vara ganska lugn, kan ju hoppas iallafall.

När jag kommer hem blir det väl till att räkna lite matte om jag fattar nått, men det tror jag att jag gör. Börjar faktiskt tycka att matte är ganska roligt nu. Kanske pluggar lite till Räddningsmedicin provet nästa vecka också. Får se hur jag gör, men jag känner endå att jag har ganska stor koll på det. Funderar på om jag ska ta cykeln till Lännaborg och springa spåret. Får se hur jag gör, känns som jag behöver röra på mig eftersom jag inte har några träningar.

Imorgon ska vi på studiebesök på kemlab eller vad det heter. Direkt på morgonen, så efter det får vi nog gå och käka, kan vara rätt skönt.

Finns inte så mycket mer att uppdatera, hade det jävligt kul i helgen. Imorgon efter skolan så funderar jag på att åka hem till mormor och morfar och sova där. Har lovat att jag ska göra det någon dag, så det kanske passar bra imorgon. Ska ringa dem ikväll.

I helgen hoppas jag att det händer nått kul :D , ser fram imot den, haha vet inte varför, men hoppas på att det händet nått roligt :D

Livet rullar på, känns jävligt bra nu. Hoppas det fortsätter så. :D nej nu ska jag dra. Tjing tjing



Kommentarer
jenny

vi lär juu göra nått kul i helgen ;p

2009-09-30 @ 22:00:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0