Torsdag, snart helg

Tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg innan jag ska gå och läsa min superduper roliga bok. Efter det tänkte jag ta en promis eller springtur. Får se hur det blir. Har redan gått tre kilometer idag i och för sig. Det är mycket smidigt att gå hem från bussen. hehe! Imorrn är det Fredag, får se vad som händer och sker då. Det är mycket bra på tv så det kanske blir till att glo på tv. Eller träffa mysiga människor. ingen som vet! På lördag blir det iallafall dans på Björkis som det ser ut, efter att ha kollat fotboll. För jag ska iallafall kika på Sverige-Danmark :) Nej nu orkar jag inte skriva mera. tjingpling






HAHA my neighbor... hahaha hur kul var inte det dåå!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0