Today it's sunday

Nu var den här helgen också slut. Allt går så snabbt. Snart sitter jag här med grått hår och spelar bingolotto.

Igår så lagade jag albin och ploppen tacos. Gottgott blev det. Efter maten så blev det till att titta på Sverige-Danmark. Efter att tag så kom som sagt Jossan och Jenny. Vi kikade lite på fotbollen, drack lite öl och sen så drog vi till Elina. Där var Elina och sandra. Vi satt där ett tag och sen så gick vi mot björkis. När vi kom dit så trodde vi att det var något skämt eftersom det knappt var nått folk där. Men vi gick vidare in mot det där. men vi gick inte in. Vi mötte Danne och några utanför. och dem sa att det inte var nå drag. Så vi ringde till Nisse och bad han komma tillbaka, Vi åkte med honom till Chrille. Var lite folk där, vi var inte där så lång stund. Sen åkte vi till en annan kille som hade fest. och det behöver man inte ens kommentera. Så jävla onödiga vissa är. ååH. aja. Efter det så drog vi in till Stan, till max :D Huuuur gott var det inte med lökringar då! sjukt gott det är. Där var det i och för sig vissa som härjade lite onödigt mycket. menmen. Vi ringde till Robin och dem och kollade var dem gjorde, dem var på krogen och skulle snart hem. Vi började bege oss hemmåt alla satt typ och sov. Först skjutsade vi hem Danne och sen åkte vi till Robin, Robin och dem kom precis hem när vi kom. Vi gick in där och lyssnade på musik, dansade lite och sen åkte jenny och dem hem. Imorse när jag vaknade så hade  jag så sjukt ont i magen, eller jag har haft ont hela natten.. inte kul. Så det blir ingen träning för mig idag. har mest legat på soffan och sen käkat tacos sedan igår :D gott.. nu ska jag göra annt. hejhej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0