Tisdag, sjuk

Idag är det tisdag. Jag stannade hemma idag också,kände mig ganska okej när jag gick upp, bara ont i huvudet. Så jag tog två tabletter och käkade gröt. När jag hade käkat lite gröt och en hårdmacka så fick jag jätte ont i magen. Så jag gick upp och lag mig igen. Har legat i sängen och haft jätte ont i magen enda tills nu och tittat på män som hatar kvinnor. Har riktig jävla ågren över den där jävla boken som vi ska ha läst klart och skrivit recension till på fredag. Jag funderar allvarligt talat på att hoppa av engelska B, pallar inte det där med att läsa. Jag kan verkligen inte koncentrera mig när jag ska läsa. Särskillt inte på engelska. jag ligger bara och tänker på en massa annat. Så vi får se hur jag gör med det, allt det andra klarar jag, det är inte ett dugg svårt. Men just det där med att läsa på ENGELSKA det suger. Fast jag vet ju att jag är lat också, lag ja ner lite tid på pluggandet så skulle jag få bra betyg, istället för G och vg ibland. Menmen så är det. Fick mail av matteläraren om att man ska skriva ut en matteuppgift som man ska göra hemma. som ett hemprov liksom. Jag antar att vi fått uppgift från etiken också? så hursom helst så lär jag åka till skolan imorgon, hur jag än mår. Måste få hem lite uppgifter iaf, får la se hur det blir helt enkelt.

Jag börjar bli riktigt hungrig nu, i och med att jag nästan inte käkade nått till frukost. men jag vill å andra sidan inte äta, för jag vet hur dåligt jag mår efter. Svårt att veta hur man ska göra där.

Ska kolla lite på skolanshemsida om hur många poäng engelska B är, för då skulle jag kunna hoppa av den och ta en till kurs i 3:an istället. Det kanske är dumt,eftersom det är merit poäng att läsa engeslska, men jag orkar inte läsa en bok till efter den här. 

Nej nu ska jag väl försöka få i mig nått smörgåsrån eller så. Hejsålänge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0