Söndag

Ja då var det söndag igen, veckorna går så himla fort. Snart är det höstlov också :) mycket trevligt.

Helgen har varit rolig. Vi var hemma hos jenny både igår och i fredags. Det konsumerades tyvärr en del alkohol. Känns ju idag! Jag ska iallafall träna om ett tag och sen eventuellt ut och springa senare ifall jag orkar. Jag gick en jätte lång promis igår. På kanske 8 km. men sedan började det regna. Inte kul. Men då kom Robin förbi så jag fick skjuts hem. Inte skönt att gå i regnet. Igår så var även Helen över och fikade med mig och mamma. Det var mycket trevligt. Satt och pratade minnen från förr när vi jämt lekte med varandra. Hon åker till Norge imorgon och ska vara där i typ ett halvår.

Nästa helg är det nått dansbands grejs på Björkis :) ska kolla upp det lite mer, vet inte riktigt hur det var.

Nej nu ska jag åka på träning :d pusshejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0