Snart idol

Tjenatjena mittbena! just nu sitter jag hemma hos mig med jenny och kikar på televisionsappareten. Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda, men det blir lugnt iallafall.

Veckan har gått jätte fort. veckorna går sååå fort. Snart är det tex. årsfest. Förra året så önskade man att det kunde bli årsfest igen så man kunde visa att man kunde sköta sig. och om typ en månad är det årsfest igen. Fast något pris blir det väl inte antar jag. Jag som skulle sattsa på det. men jag ska verkligen försöka att bli bättre spelare nåsta år. Träna hårt och förbättra min kondis.

Idag så hade vi bara gymnastik. Innan den så åkte jag in med mamma och så släppte hon av mig vid fyroshov så gick jag och simmade. Riktigt skönt. Jag simmade 25 längder. Känner mig faktiskt ganska duktig. Det är 625 meter, alltså lite mer än en halv kilometer. Efter det blev det gympa. SKit kul var det. efter det gick vi ner på stan från fyrishov, träffade på jenny och jossan. Jag och jenny blev hungriga. Men istället för att slösa pengar på mat så åkte vi hem till mig och gjorde det. Vi gick från bussen också, så en liten promenix blev det :D har rört mig riktigt mycket idag faktiskt:D . Vi lagade chicken bits med klyftpotatis och beasås. mums! eller jag lagade och jenny diskade efter. Vi fungerar nog som ett riktigt par. haha! kanske ska flytta ihop :P


Nu kollar vi på Färjan, snart ska vi titta på idol och sen får vi som sagt se vad som händer :D sugen på att hitta på nått men endå ta det lungt! det blir  nog bra till slut :d nu ska jag fortsätta titta :D tjiiiing

 

Saknar Collis!!



Kommentarer
jennythepenny

haha,"det blir nog lugnt".

ja vi funkar nog väldigt bra som ett par,tycker vi flyttar ihop genast!

2009-10-10 @ 11:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0