Onsdag!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, fan va fort veckorna går! Helt sjuk. Snart är det höstlov och grejer.

Imorse så var jag riktigt pigg när jag skulle upp, inte varje dag jag är det. Till och med så att jag hann äta frukost, plus titta på tv en snabbis och sitta med datorn. Tänk om jag kunde vara så varje morgon. Och jag somnade inte ens tidigt igår. Kanske måste ha en lite bättre inställning till skolan så kanske det går bättre. Jag skulle slängt in ett litet inlägg imorse men då kom man inte in på bloggen. Nu börjar vi snart engelskan igen, och jag är inte den enda kan jag ju säga som inte har läst klart engelskaboken. Men jag vet fortfarande inte hur jag ska göra. Kanske ska försöka mig på uppgiften iallafall, även om jag inte är klar.

Jag vill verkligen börja träna, då skulle jag kunna träna istället för att ha engelska, för dem lektionerna ligger så till att man skulle kunna göra det. Skulle vara hur skönt som helst! Får se hur det blir med det.

Imorse när vi kom in till stan så började det snöa, det snöade ingenting hemma plus att det inte var lika kallt som det är i stan. Jag vill ha en riktig vinterjacka, för jag vill inte ha min blåa längre. Har haft den i tre år nu. Får se om jag kanske knatar ner på stan efter skolan och kikar lite, eller så åker jag bara hem och börjar med matte uppgiften så jag får den gjord. Nej nu ska jag gå tillbaka till klassrummet! Puss och kram <3


Puss på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0