Melissa horns nya skiva

Ligger i soffan med morgonrock, nyduschad med tända ljus och lyssnar på Melissa Horns nya skiva. Mycket bra! Jag har precis tittat klart på Andra avenyn, Det är verkligen så som dem säger " glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya"

Innan det så gjorde jag kola, blev gottgott. Nu som sagt så mår jag mycket bättre, så jag ska snart gå och sussa så jag orkar med skolan tomorrow. Jag och mamma snackade om hur jag äter. Att jag blir hungrig så himla fort nästan direkt efter att jag ätit, det kanske tar en timme så är jag hungrig igen, Men det är helt enkelt så att jag måste lära mig att äta långsamt. Funkar inte att slänga i mig maten hela tiden, det kanske är därför jag haft så ont? för att den har tagit stryk, ingen som vet.

Imorgon ska jag nog snacka med rektorn, eller med AK om hur jag ska göra med engelskan, det känns på ett sätt dumt att hoppa av, när det gått så långt. Eftersom det är på 100 poäng :S , jaja! det får fixa sig, ingen ide att oroa sig över det nu. Nu blir det nog inget mer inlägg,  men idag har jag varit riktigt duktig med bloggandet. Skrivit hela tiden känns det som. Det är som jag alltid har sagt, att när man väl har börjar så fortsötter man, och när man har slutat så orkar man inte skriva någonting. Som med min träning, jag måste verkligen börja träna ordentligt, funderar på att kolla med några brudar om någon är sugen på att spela lite innerbandy eller nått någon kväll i veckan, eller bara ibland :D skulle vara skit kul. nej nu ska jag gåå. hejdåå:D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0