Marknad med Jennyn! :D

Tjjenixen, tänkte att jag skulle försöka att komma igång igen att skriva lite här. Får se hur det går.. jag har ju sagt det ganska många gånger att jag ska försöka ta tag i det. Menmen! det är som jag sagt förut, ingen som dör om dem inte får läsa min superduper intressanta blogg ;) haha!

Idag så hade vi först matte och jag förstog som vanligt ingenting.. eller jag brukar faktiskt förstå, nu ljög jag lite. Men det hör var ultra svårt. Geometri... blää inte min grej. Efter det så hade vi ingen engelska och dum som jag är så går jag ner på stan med isis istället för att läsa min engelskabok som ska vara klar nästa vecka. Jag och grisen gick ner och kikade lite på stan, efter ett tag så mötte vi upp jennyn och Frida för att jag skulle få mina saker. Jag och isis gick och käkade och sen så gick jag tillbaka till skolan för att ha fler lektioner.

I skolan så hade vi Etik och livsfrågor. Det var intressant, faktiskt.. det brukar inte vara det. Vi snackade om abort. Efter ett tag så tyckte hon att vi blev lite okoncentrerade så hon gick och hämtade en massa saker och så fick vi typ fyra stycken ivar och så skulle vi göra en teater med dem sakerna. SKIT KUL!! haha.. jag Lisa, Pernilla och Jessica var i en grupp och vi var ultra bra :D Efter det så var det naturkunskap som vi inte gjorde så mycket på.

Efter skolan så gick jag och fick min miniräknare av niccole, som var i uppsala :D kul att träffa henne en snabbis. Efter det så mötte jag jenny och jossan,  jag och jenny gick till vaksala torg på marknad. Riktigt trevligt faktiskt, som alltid med jenny:D Jag köpte ett par trosor för 10 spänn. och en borste som jag kan göra rent mina fotbolls skor med :D katchiing! Efter det så tog vi bussen hem. Och jag gick hela vägen hem. Känner mig faktiskt ganska duktig eftersom jag har börjat gå ganska mycket nu. Ska försöka att gå ut och gå nästan varje dag. Och springa någon dag. Men går jag hem från bussen varje dag så har jag ju min promenad på 4 km.

Väl hemma så har jag mest varit hungrig och försökt få på lösnaglarna som jag köpte idag. Eller jag köpte "tippar" som man fäster längst ut på nageln. men jag ska vänta tills imorgon då jag får låna jessicas sax som hörde till sådana naglar. Får se hur det blir.

Imorgon ska vi på besök på ambulansen, det blir nog ganska så kul tror jag. Kul att se hur dem har det. Jag som är lite intresserad av att jobba med sånt. Efter skolan har slutat så ska jag skriva matteprov. Får se hur det går. Jag var ju sjuk i torsdags så det blev inget prov då. Efter provet är klarskrivet så ska jag gå ner på stan och träffa Jenny,Martin, ylva och Linn eventuellt Pontus också.

Nu har jag skrivit mycket! haha.. nu ska jag fortsätta kolla på Svenska hollywood fruar. Tjingtjing!

JENNY DANSAR PÅ BORDET!! :D:D puss på dig!


Kommentarer
jennythepenny

hahah,"jenny dansar på bordet" jag vill helst glömma det,jag får fan ångest bara av att tänka på det vafan! haha;p

2009-10-06 @ 13:58:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0