Lördag

Hojjhojj!

Sitter för tillfället i min brors säng och kikar på tv, han sover och den andra brodern spelar data. Förvånande.

Igår så spelade vi som sagt badminton, skit kul! och jobbigt som sören, men det var som sagt skit roligt så jag är skit sugen på att åka och spela någon mer gång. Efter det så gick jag med Pernilla och Lisa hem till Pernilla en stund, vi gjorde Etik och Livsfrågor hemskrivningen, det gick galant. Runt två så gick vi till bussen eftersom jag skulle ta samma buss som jenny, så hon var på den bussen, och när jag precis hade gått på så frågade hon ifall vi skulle med bosse och handla, så efter två busshållsplatser så gick vi av igen :P haha. Vi åkte till Gränby sen hem till Jenny. Fixade och donade lite. Efter ett tag så kom det gäster hem till dem, och vi hade det mycket trevligt! Efter ett tag så åkte vi till Robin på fest. Mycket roligt, as always. Upp tidigt idag, eftersom robin och dem skulle åka Crolle. Så jag har ägnat min förmiddag till att ha skit tråkigt. inte kul. Så snart ska jag kirra lite grejs och sen försöka mig på mattehemskrivningen. Sen vet jag ej, tjing pling hejdå:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0